Ostoskori(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä

Suosikit

Ostoskori(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot
Tilaus- ja toimitusehdot
Sisällysluettelo
1. Yleistä
2. Tilaaminen ja sopimus
3. Tilausvahvistus ja lähetysilmoitus
4. Hinnat
5. Maksu
6. Toimitus ja toimituskulut
7. Tarjoukset ja alennuskoodit
8. Peruuttamisoikeus
9. Vaihto- ja palautusoikeus
10. Tilauksen peruutus
11. Reklamaatio
12. Takuu
13. Digitaalisia osia sisältävät tuotteet
14. Meidän velvollisuutemme
15. Tietoa ostoehdoista
16. Yrityksiä koskevat erityisehdot
17. Erimielisyydet ja sovellettava laki
Yrityksen tiedot

1. Yleistä

1.1 Näitä ostoehtoja (”Ostoehdot”) sovelletaan kaikkiin ostoksiin, joita teet Cervera AB:n verkkokaupasta, www.cervera.fi (”Verkkosivusto” tai ”Cervera”).
1.2 Kun teet ostoksia Verkkosivustollamme, sopimus syntyy sinun ja Cervera AB:n välillä, Y-tunnus 556701–1209 (“Cervera”, “meitä” tai “me”).
1.3 Tietoa siitä, kuinka käsittelemme henkilötietojasi, löydät tietosuojaselosteestamme.
1.4 Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@cervera.fi.

2. Tilaaminen ja sopimus

2.1 Vahvistamalla tilauksesi hyväksyt automaattisesti Ostoehdot ja sitoudut noudattamaan niitä kokonaisuudessaan ja samalla vahvistat, että olet tutustunut Cerveran tietosuojakäytäntöön (mukaan lukien evästeet), jotka kertovat, kuinka käsittelemme henkilötietojasi.
2.2 Voidaksesi tilata Cerveran sivustolta sinun on oltava yli 18-vuotias. Jos teet ostoksen toisen henkilön henkilötiedoilla ilman hänen suostumustansa ja tämä merkitsee taloudellista tai muuta vaivaa Cerveralle, asiasta tehdään rikosilmoitus.
2.3 Jos sinä teet ostoksen yrityksen edustajana, hyväksyt Ostoehdot yrityksen puolesta ja takaat, että sinulla on valtuudet hyväksyä nämä Ostoehdot ja tehdä ostoksia yrityksen puolesta.

3. Tilausvahvistus ja lähetysilmoitus

3.1 Kaikilla maksutavoilla maksaessasi saat aina automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi, joka vahvistaa ostoksesi ja että sopimus on tehty. Suosittelemme, että tallennat tilausvahvistuksen helpottaaksesi mahdollista yhteydenpitoa kanssamme.
3.2 Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, Cervera on sinuun yhteydessä sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tällöin sinulle tilauksen maksutavan mukaan. Tuotteen loppumisen tai varastosaldon virheellisen laskelman sattuessa Cerveralla on oikeus peruuttaa osto ja hyvittää kaikki suorittamasi maksut.

4. Hinnat

4.1 Ostostasi koskevat hinnat ilmoitetaan verkkosivustolla tilauksesi yhteydessä. Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina sisältäen arvonlisäveron. Hintoihin ei sisälly toimituskuluja.
4.2 Mikäli havaitsemme selviä virheitä, esim. hinnoittelussa, tarjouksissa, alennuskoodeissa tai tuotetiedoissa, Cervera varaa oikeuden muuttaa niitä tarvittaessa jälkikäteen.
4.3 Verkkosivustolla olevat kuvat ovat ensisijaisesti kuvituskuvia, eikä niiden voi varmuudella taata kuvaavan tuotteen tarkkaa ulkonäköä. Esimerkiksi voi tietokoneen näyttöpaneelin laatu vaikuttaa näytön väritoistoon.

5. Maksu

5.1 Ostosten tekeminen verkkokaupassamme on sekä turvallista että helppoa. Laskupalveluistamme vastaa Klarna Bank AB ja yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutavoiksi Klarnan laskun, osamaksun (Klarna Tili), korttimaksun ja suoramaksun. Asiakas näkee kassalla, tilausta tehdessään, mitkä maksutavat ovat tilaushetkellä mahdollisia. Huomioithan, että Klarna voi pidättää oikeuden olla tarjoamatta asiakkaalle kaikkia maksutapoja.
5.2 Kun teet meiltä ostoksen, teet erillisen maksusopimuksen Klarnan kanssa. Voit lukea Klarnan käyttöehdot tästä. Henkilötietojasi käsitellään Klarnan tietosuojatietojen mukaisesti.
5.3 Kaikki maksua koskevat viestit ja tiedot lähetetään sinulle suoraan Klarnalta. Jos sinulla on kysymyksiä maksusta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnaan.

6. Toimitus ja toimituskulut

Toimitus
6.1 Cervera.fi toimittaa ainoastaan Suomeen. Emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
6.2 Paketin kuljetuksesta vastaavat Posti ja Budbee. Posti toimittaa lähetyksen asiakkaan lähimpään noutopisteeseen ja Budbee toimittaa kotiin, sinulle sopivaan aikaan. Paketin noutamiseen Postista tarvitset voimassa olevan henkilötodistuksen ja saamasi saapumisilmoituksen.
6.3 Asiakas vastaa siitä, että tilauksen yhteydessä annetut toimitustiedot, kuten toimitusosoite ja puhelinnumero ovat oikein.
6.4 Mikäli tilauksesi sisältää tuotteita, joita ei heti ole saatavilla, tai joilla on pidempi toimitusaika, tilauksesi saatetaan toimittaa useammassa erässä. Jotta toimitus sinulle sujuisi mahdollisimman sujuvasti, ja jotta ympäristövaikutukset olisivat mahdollisimman pienet, pyrimme aina lähettämään tilauksen kaikki tuotteet yhdessä lähetyksessä.
Väärän tuotteen vastaanottaminen
6.5 Jos kaikesta huolimatta saat tuotteen, jota et ole tilannut pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi, niin autamme sinua tuotteen palautuksen kanssa ja lähetämme sinulle tilaamasi tuotteen. Mikäli tuotetta ei enää ole saatavilla, tai et enää halua tilaustasi, hyvitetään ostoksesi alkuperäisellä maksutavalla.
Toimituskulut
6.6 Tilatessasi Cerveran verkkokaupasta yli 69 eurolla saat ilmaisen toimituksen. Muussa tapauksessa on toimituskulut alkaen 6,90 euroa. Toimituskulut lisätään kassalla.
Toimitusajat
6.7 Normaalisti tilaukset toimitetaan 2–5 arkipäivän kuluessa. Arvioitu toimitusaika voi vaihdella tilaamasi tuotteen ja valitsemasi toimitustavan mukaan. Arvioidut toimitusajat ilmoitetaan tuotteen sivulla.
Noutamattomat paketit
6.8 Sinä olet vastuussa ottamaan vastaan tai noutamaan toimituksesi saamiesi ohjeiden mukaisesti tilatessasi.
6.9 Noutopisteelle tulleet paketit, jotka jätetään noutamatta sen aikarajan sisällä, jonka noutopiste on ilmoittanut, lähetetään takaisin varastollemme. Noutamatta jääneistä, varastollemme palautuneista lähetyksistä perimme 25 euron palautusmaksun, kattaaksemme osan meille aiheutuneista lähetyskuluista.
Kuljetusvauriot
6.10 Jos lähetys on vaurioitunut toimituksen aikana, pyydämme sinua ilmoittamaan siitä välittömästi noutopisteessä. He voivat tällöin auttaa sinua reklamoinnin kanssa. Suosittelemme, että et nouda vaurioitunutta pakettia, sillä tällöin vauriota ei voida enää jäljittää kuljetukseen. Mikäli huomaat vaurion vasta pakkauksen avattuasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi.

7. Tarjoukset ja alennuskoodit

7.1 Verkkosivuilla esitetyt alennukset, tarjoukset ja tarjouskampanjat (”Tarjoukset”) ovat voimassa vain sen ajan kuin Tarjouksessa mainitaan, ja niillä ehdoilla, jotka Tarjouksessa mainitaan. Tarjouksia ei voida yhdistää muihin tarjouksiin tai etuihin, ellei sitä ole erikseen mainittu Tarjouksessa.
7.2 Sinun voi joskus tulla syöttää alennuskoodi tai jollain muulla tavalla aktivoida kyseinen Tarjous, ennen kuin suoritat ostoksesi loppuun, jotta voit hyödyntää Tarjousta. Tilattujen tuotteiden palauttaminen voi tarkoittaa sitä, että et enää ole oikeutettu Tarjoukseen. Tällaisessa tapauksessa otamme sinuun yhteyttä.
7.3 Pidätämme oikeuden muuttaa sivustolla näkyviä hintoja, tarjouksia ja tarjouskampanjoita myös kampanjajakson aikana esimerkiksi hinnoitteluvirheen vuoksi.

8. Peruuttamisoikeus

8.1 Tämä kohta 8 koskee vain sinua kuluttajana.
8.2 Kuluttajana sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi, ilman erityistä syytä, ilmoittamalla siitä ja palauttamalla tuotteen 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.
Poikkeukset tietyille tuotteille
8.3 Peruuttamisoikeus ei koske tiettyjä tuotteita, kuten tuotteita, jotka ovat nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia.
8.4 Mikäli ostat tuotteen, johon peruuttamisoikeus ei koske, saat siitä ilmoituksen tilauksen yhteydessä.
Arvonaleneminen käytetyissä tuotteissa
8.5 Käyttäessäsi lainmukaista 14 päivän peruuttamisoikeuttasi, sinulla on oikeus avata pakkaus ja tarkastella tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien tai toiminnan arvioimiseksi.
8.6 Jos käsittelet tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien tai toiminnan arvioimiseksi, voi tämä tarkoittaa tiettyä arvon alenemista sinun kustannuksella. Tällainen vähennys tehdään vertaamalla tuotteen arvoa sen palauduttua meille tuotteen alkuperäiseen arvoon ostoksesi yhteydessä. Saadaksesi täyden takaisinmaksun käyttäessäsi peruuttamisoikeutta suosittelemme sinua lähettämään tuotteen takaisin alkuperäisessä kunnossa.
Kuinka katua ostostasi
8.7 Voit tehdä palautuksen helposti täyttämällä palautuksen tiedot täällä. Voit myös käyttää peruuttamisoikeuttasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, osoitteessa asiakaspalvelu@cervera.fi.
8.8 Kun ilmoitat meille, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, lähetämme sinulle palautuslomakkeen sähköpostitse.
8.9 Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautettavien tuotteiden on saavuttava takaisin liikkeeseemme samassa kunnossa, kuin ne ovat olleet tilauksen vastaanottohetkellä.
8.10 Sinä olet vastuussa mahdollisista kuljetusvaurioista tai menetyksistä paluukuljetuksen aikana, jotka johtuvat huolimattomuudesta, kuten tuotteen riittämättömästä pakkaamisesta.
Palautuskulut
8.11 Sinä vastaat palautuksesta aiheutuvista kuluistaan itse. Kun käytät lähettämäämme palautuslomaketta, on palautuskulu 6 euroa. Tämä summa vähennetään maksun palautuksesta, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.
Maksun palauttaminen
8.12 Peruuttamisoikeutta käyttäessäsi saat maksunpalautuksen viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun meille on ilmoitettu tilauksen palauttamisesta. Cerveralla on toki oikeus odottaa rahanpalautuksen kanssa, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai todisteen siitä, että olet palauttanut tuotteen meille.
8.13 Hyväksytyn palautuksen yhteydessä saat maksunpalautuksen samalla maksutavalla kuin käytit tilauksesi yhteydessä.

9. Vaihto- ja palautusoikeus

9.1 Tarjoamme aina 100 päivän palautusoikeuden. Lakisääteisen 14 päivän peruuttamisoikeuden lisäksi annamme sinulle vielä 86 päivän palautusoikeuden.
9.2 Palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäisessä kunnossa palautettuja, käyttämättömiä tuotteita, jotka on palautettu huolellisesti pakattuina ja ovat edelleen myyntikelpoisia. Sinulla on aina oikeus avata tuotepakkaus ja tarkistaa tuotteiden toiminta ja kunto, mutta tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.
9.3 Jos haluat hyödyntää palautusoikeutta, voit rekisteröidä palautuksesi täällä, niin saat palautuslomakkeen sähköpostitse.
9.4 Palautusoikeutta käyttäessäsi kustannat itse toimituskulut yllä olevan kohdan 8.11 mukaisesti.
9.5 Jos olet valikoinut lahjapaketoinnin tilauksen tehdessä, tätä kulua ei korvata.
9.6 Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tee palautus asiakaspalvelumme ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus osoitteessa www.cervera.fi.

10. Tilauksen peruutus

10.1 Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi. Peruutus on voimassa siitä hetkestä lähtien, kun olet saanut meiltä, Cerveralla vahvistuksen tilauksen peruutuksesta. Peruutus ei koske, jos vaan saat automaattisen vastauksen sähköpostitse.
10.2 Jos tilauksesi on jo siirtynyt varastomme käsiteltäväksi sitä ei ole mahdollista peruuttaa. Sinulla on tällöin velvollisuus vastaanottaa paketti, mutta tilauksellasi on kuitenkin lainmukainen 14 päivän palautusoikeus. Sinulla on tällöin mahdollisuus peruuttaa osto yllä olevan kohdan 8. mukaisesti.

11. Reklamaatio

11.1 Kuluttajasuojalain mukaan sinulla on reklamaatio-oikeus kolmen vuoden ajan tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaana sinun tulee tehdä reklamaatio Cerveralle kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.
11.2 Jos haluat reklamoida tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi, niin voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
11.3 Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti ja Cervera sitoutuu aina noudattamaan Kuluttajariitalautakuntaan suosituksia.
11.4 Mikäli tuotteen virhe on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai muusta asiakkaan vastuulla olevasta seikasta, jolloin takuu ei päde, on Cerveralla oikeus veloittaa sinulta mahdolliset käsittelykulut. Tämä koskee myös, jos ilmoitettua virhettä ei havaita tuotteessa lainkaan. Cerveran työntekijät selvittävät tuotteen saapumisen jälkeen johtuuko virhe väärin valmistetusta tuotteesta vai ulkoisista vaurioista.
11.5 Reklamaatiotapauksissa Cervera vastaa kaikista kustannuksista, mukaan lukien toimituskuluista.

12. Takuu

Joillekin myymillemme tuotteille on erikseen määritelty takuu valmistajalta. Tietoa siitä, mitkä tuotteet kuuluvat takuun piiriin, mitä takuu kattaa ja miten voit tehdä takuuvaatimuksen löytyy kunkin tuotteen tuotekuvauksesta. Tieto annettaan myös tällaisten tuotteiden toimituksen yhteydessä.

13. Digitaalisia osia sisältävät tuotteet

13.1 Jotkin Verkkosivustolla myytävät tuotteet voivat olla integroituja tai linkitettyjä digitaaliseen sisältöön tai palveluun, kuten sovellukseen tai ohjelmistoon. Ellei näissä ostoehdoissa tai tuotekuvauksessa toisin mainita, nämä ostoehdot koskevat myös digitaalista sisältöä tai digitaalista palvelua edellyttäen, että digitaalisen sisällön tai digitaalisen palvelun puuttuminen merkitsee sitä, että tuotetta ei voida käyttää tarkoitetulla tavalla. Esim. jos tuote on tarkoitettu käytettäväksi yhdessä sovelluksen kanssa.
13.2 Jos tuote sisältää digitaalisia osia tai digitaalisia palveluita, sinulle ilmoitetaan tästä Verkkosivuston tuotekuvauksessa. Sinulla on pääsy digitaaliseen sisältöön tai palveluun viimeistään silloin, kun fyysinen tuote toimitetaan sinulle, ellei toisin nimenomaisesti mainita.
13.3 Tietoturvapäivitykset ja muut tarvittavat päivitykset digitaaliselle osalle toimitetaan sovellettavan lain edellyttämällä tavalla.
13.4 Emme ole vastuussa virheistä, jotka johtuvat siitä, että käyttäjä ei ole asentanut toimitettuja päivityksiä, vaikka asiakkaalle on ilmoitettu, että päivitykset ovat saatavilla, ja että asennuksen laiminlyönnin seuraukset ja asennuksen laiminlyönti eivät johdu asennusohjeista

14. Meidän velvollisuutemme

14.1 Jos tuotteessa on vika tai jos toimitus viivästyy, olemme vastuussa kaikista vahingoista, joita sinulle aiheutuu viasta tai viivästyksestä, pakollisen kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Sinun on kuitenkin harkittava, miten voit rajoittaa virheen tai viivästyksen vaikutuksia. Olemme vastuussa vahingoista vain siinä määrin kuin olet ryhtynyt kohtuullisiin toimenpiteisiin vahinkojesi rajoittamiseksi.
14.2 Cervera ei vastaa viivästyksistä/vioista, jotka johtuvat vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota ei ole kohtuudella voitu ennakoida tai jonka seurauksia ei ole voitu välttää (Force Majeure). Ylivoimaiset esteet ovat esim. sota, luonnonkatastrofi, lakko, toimitushäiriö, tuonti- tai vientikiellot ja muut Cerverasta johtumattomat syyt. Jos emme ylivoimaisen esteen vuoksi pysty täyttämään sopimuksen tai näiden Ostoehtojen mukaisia ​​velvoitteitamme, sinulla on kuluttajana oikeus peruuttaa sopimus pakottavan kuluttajalainsäädännön mukaisesti.

15. Tietoa ostoehdoista

15.1 Cerveralla on oikeus muuttaa näitä ostoehtoja julkaisemalla päivitetyt ehdot verkkokaupan sivulla, mutta niitä ostoehtoja, jotka hyväksyit ostoksen tehdessäsi, sovelletaan kyseiseen ostokseesi. Kaikki muutokset näkyvät Verkkosivustolla julkaistujen ehtojen uusimmassa versiossa. Muutokset tulevat voimaan, kun hyväksyt ostoehdot, eli kun teet uuden ostoksen Verkkosivustolla, joten tutustu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin ennen tilauksen tekemistä.
15.2 Näitä Ostoehtoja sovelletaan Suomen lain mukaan. Jos toimivaltainen tuomioistuin, viranomainen tai vaihtoehtoinen riidanratkaisuelin katsoo jonkin näiden ehtojen määräyksen pätemättömäksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi, kyseisen määräyksen jäljellä olevat osat ja kaikki muut näiden Ostoehtojen määräykset pysyvät voimassa ja täytäntöönpanokelpoisina täysimääräisesti sovellettavan lain mukaisesti.

16. Yrityksiä koskevat erityisehdot

16.1 Asiakkaille, jotka tekevät ostoksia Verkkosivustolla yrityksenä, emme tarjoa peruuttamisoikeutta. Emme myöskään ole vastuussa välillisistä menetyksistä tai voitonmenetyksistä. Lisäksi näiden Ostoehtojen mukainen vastuumme mistä tahansa menetyksestä tai vahingosta on rajoitettu määrään, joka vastaa kokonaismäärää, jonka asiakas on maksanut meille liiketoimintana tuotteesta, johon menetys tai vahinko liittyy tai josta menetys tai vahinko johtuu.

17. Erimielisyydet ja sovellettava laki

17.1 Jos sinulla on tilaustasi koskevia kysymyksiä, ehdotuksia tai valituksia, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse, asiakaspalvelu@cervera.fi.
17.2 Me Cerveralla toivomme tietysti, ettei sinulle asiakkaana koskaan synny kiistaa. Jos näin kuitenkin käy, että erimielisyyttä ei voida ratkaista yksimielisesti yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kesken, voit asiakkaana kääntyä EU-komission riita-asioiden sovittelualustaan, http://ec.europa.eu/consumers/odr. Sivuston avulla voi kuluttaja tehdä ostoksia vapaasti EU-maassa sijaitsevalta yritykseltä ja saada apua, jos jokin menee pieleen.
17.3 Mahdollisissa riitatapauksissa noudatamme ARN:in tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöksiä.

18. Yrityksen tiedot

Postiosoite:
Cervera AB
Box 24010
104 50 Stockholm
Ruotsi
Y-tunnus:556701-1209
Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@cervera.fi
_______________________
Cervera AB vahvisti ostoehdot 2023-01-17.